3.4.2017

Vykutálené rošťárny a jiné apríloviny v reklamě

Vykutálené rošťárny a jiné apríloviny v reklamě

Interview multiple candidates

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit proin mi pellentesque  lorem turpis feugiat non sed sed sed aliquam lectus sodales gravida turpis maassa odio faucibus accumsan turpis nulla tellus purus ut   cursus lorem  in pellentesque risus turpis eget quam eu nunc sed diam.

Search for the right experience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit proin mi pellentesque  lorem turpis feugiat non sed sed sed aliquam lectus sodales gravida turpis maassa odio.

  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  2. Porttitor nibh est vulputate vitae sem vitae.
  3. Netus vestibulum dignissim scelerisque vitae.
  4. Amet tellus nisl risus lorem vulputate velit eget.

Ask for past work examples & results

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit consectetur in proin mattis enim posuere maecenas non magna mauris, feugiat montes, porttitor eget nulla id id.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Netus vestibulum dignissim scelerisque vitae.
  • Porttitor nibh est vulputate vitae sem vitae.
  • Amet tellus nisl risus lorem vulputate velit eget.
Vet candidates & ask for past references before hiring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut suspendisse convallis enim tincidunt nunc condimentum facilisi accumsan tempor donec dolor malesuada vestibulum in sed sed morbi accumsan tristique turpis vivamus non velit euismod.

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nunc gravida purus urna, ipsum eu morbi in enim”
Once you hire them, give them access for all tools & resources for success

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut suspendisse convallis enim tincidunt nunc condimentum facilisi accumsan tempor donec dolor malesuada vestibulum in sed sed morbi accumsan tristique turpis vivamus non velit euismod.

Těžko říct, zda jsem letos Aprílu na sociálních sítích dopřála větší pozornosti nebo se jen firmy více snažily. Na každý pád – mou pozornost tento den výjimečně upoutal nejeden příspěvek na sociálních sítích. Kreativci si zařádili. Nepodléhejte ale vlně nadšení přespříliš, ne každý v tomto státě má žerty rád.

Pokud si v kampaních chcete jednou za čas trochu povyskočit a otestovat své publikum, bude 1. duben vašim dnem D.  (Na mém facebookovém účtu se každou druhou hodinu mihlo v různých jazykových variacích nadšené: „1. duben – jediný den v roce, kdy lidé kriticky přemýšlí o věcech, které najdou na internetu, před tím, než je akceptují jako realitu.“) Jasně, prvního dubna jde určitá dávka obezřetnosti a smyslu pro humor očekávat od každého. I od Britů.

Pro své vykutálené rošťárny si ale příliš dlouho dopředu půdu nepřipravujte. Mohlo by se vám snadno stát, že se dokutálíte za hranu zákona a pro vaše žertíky nebude mít pochopení tolik milovaná obchodní inspekce. 

Pokud se třeba s modrou Fidorkou budete loučit příliš dlouho a intenzivně i mimo den, kdy spotřebitelé hodnotí reklamní kampaně kriticky a s úsměvem, nekalé obchodní praktiky na sebe nenechají dlouho čekat. Třeba klamání spotřebitele - uvedení informace, která je nepravdivá a která zákazníka vybičuje k nákupu, ke kterému by se jinak vlastně až tak moc neměl. 

Tak schválně, kolik vyděšených milovníků modré Fidorky se asi pro její poslední kusy vydalo do obchodu už v březnu?